Jak kontaktować się z Kupującym?

System Konwersacji

System Konwersacji, udostępniany przez nasz serwis, umożliwia bezpośredni, uporządkowany kontakt Kupującego ze Sprzedającymi poszczególnych ofert.

Przy Twojej ofercie sprzedaży znajdziesz moduł Konwersacji, przypominający komunikator osadzony w ofercie. Aby go otworzyć należy rozwinąć swoją ofertę, a następnie kliknąć w przycisk Konwersacja znajdujący się pod opisem oferty, po prawej stronie (zobacz jak).

Dzięki takiemu rozwiązaniu nie musisz przekopywać się przez gąszcz emaili, aby zlokalizować te dotyczące danej transakcji. Cała komunikacja z Kupującym jest dostępna w jednym miejscu - przy samej ofercie sprzedaży.

Konwersacja jest widoczna oczywiście tylko dla Kupującego.

Zobacz: Jak pisać i odbierać wiadomości w Konwersacji

Zmiany w ofercie:

Jeśli w konwersacji z Kupującym ustaliliście jakieś zmiany w Twojej ofercie sprzedaży (np. zdecydowałeś się dołożyć jakieś akcesoria lub zgodziłeś się na inną formę dostawy) to musisz potwierdzić te fakty w samej ofercie.

Więcej informacji znajdziesz w: Jak dokonać zmian w ofercie sprzedaży?

Wskazówki

  • Traktuj Konwersację bardziej, jako uporządkowaną formę wysyłania e-maili, ze skrzynką odbiorczo/nadawczą przyporządkowaną do każdej oferty sprzedaży. Staraj się nie używać Konwersacji jako czatu w czacie rzeczywistym.
  • W związku z powyższym, staraj się pisać podobnie jak w e-mail'ach. Czyli pełnymi zdaniami w jednej wiadomości, zamiast po kilka wyrazów w kilku wiadomościach wysyłanych jedna po drugiej (jak to często bywa na przy użyciu zwykłego komunikatora).